تیم ایران پس از تركیه نایب قهرمان شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش یكشنبه شب ایرنا، پس از سه روز رقابت كشتی گیران، تیم تركیه كه با هفت تیم در این مسابقات شركت كرده بود با كسب 64 امتیاز بر سكوی قهرمانی ایستاد و جام قهرمانی را در خانه نگه داشت.

تیم ایران كه از شماری از كشتی گیران جوان و بزرگسال تشكیل شده بود با 36 امتیازدوم شد و تیم جمهوری آذربایجان با 30 امتیاز در مكان سوم ایستاد.

تیم های قزاقستان، آمریكا و بلغارستان با 30 ، 19 و 15 امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند و تیم های روسیه، كانادا، گرجستان و لهستان در رده های بعدی ایستادند.

تیم كشتی آزاد ایران كه با 13 كشتی گیر در این مسابقات شركت كرده بود یك مدال طلا، یك نقره و چهار برنز از این مسابقات كسب كرد.

جمال میرزایی كشتی گیر همدانی تیم كشتی آزاد ایران تنها كشتی گیر طلایی ایران در وزن 84 كیلوگرم بود.

فردین معصومی كشتی گیر كهنه كار دسته 120 كیلوگرم ایران بر سكوی دوم ایستاد و به مدال نقره قناعت كرد و سید احمد محمدی ، میثم نصیری ، میثم مصطفی جوكار و جابر صادق زاده در اوزان 60 ، 66 ، 84 و 120 كیلوم مدال های برنز تیم ایران را كسب كردند.

امیر شریعتی عدل و علی اصغر عبدالملكی كشتی گیران اوزان 74 و 96 كیلوگرم ایران نیز در مكان های هشتم و پنجم جای گرفتند.

مسابقات بین المللی كشتی آزاد جام یاشاردوغو با آنكه از نظر برگزاری و شمار تیم های شركت كننده در شرایط مطلوبی برگزار شد ولی عدم استقبال تماشاگران نكته منفی این پیكارها به شمار می رود.

ترك ها كه خود را برای شركت در بازی های المپیك 2012 لندن آماده می كنند و قصد داشتند منصور برزگر مربی ایرانی را به خدمت بگیرند تمامی سرمایه های خود را در این مسابقات شركت دادند تا بهترین ها را به اردوی تیم ملی فراخوانند.

افزون بر آن ، دیگر تیم های خارجی شركت كننده نیز شماری از كشتی گیران جوان و با تجربه خود را روانه مسابقات كردند.

تیم ایران نیز كه با 13 كشتی گیر در این پیكارها شركت كرده بود ، شمار بیشتر كشتی گیرانش را جوانان تشكیل می داد كه برخی از آنان بتازگی به رده سنی بزرگسالان گام گذاشته اند.

خاورم ** 230 ** 1574





:: برچسب‌ها: سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: